Zalety handlu elektronicznego w porównaniu z tradycyjnymi detalami Jednym z najbardziej namacalnych pozytywów e-commerce jest niższy koszt. Część tych obniżonych kosztów mogłaby zostać przekazana klientom w postaci obniżonych cen. Oto kilka sposobów na ograniczenie kosztów dzięki ecommerce: reklamowy i marketingowy ruch w bezpłatnych wyszukiwarkach. pay-per-click, a ruch w mediach społecznościowych to niektóre z kanałów reklamowych, które mogą być opłacalne. Personel Automatyzacja kasowania, fakturowania, płatności, zarządzania zapasami i innych procesów operacyjnych obniża liczbę pracowników wymaganych do uruchomienia konfiguracji e-commerce. Real Estate Ten jest nie myślenia. Sprzedawca handlu elektronicznego nie potrzebuje znaczącej fizycznej lokalizacji. Zlokalizuj produkt w mgnieniu oka Nie chodzi już o pchanie wózka na zakupy do właściwego przejścia lub szukanie pożądanego produktu. W witrynie e-commerce klienci mogą kliknąć intuicyjną nawigację lub skorzystać z pola wyszukiwania, aby natychmiast zawęzić wyszukiwanie produktów. Niektóre strony internetowe zapamiętują preferencje klientów i listy zakupów, aby ułatwić powtórne zakupy. Eliminacja czasu i kosztów podróży Klienci często podróżują na duże odległości, aby dotrzeć do preferowanego sklepu fizycznego. E-commerce pozwala im wirtualnie odwiedzić ten sam sklep, za pomocą kilku kliknięć myszką. Zapewnij porównanie Zakupy E-commerce ułatwia porównywanie zakupów. Istnieje kilka usług internetowych, które pozwalają klientom przeglądać wielu sprzedawców e-commerce i znaleźć najlepsze ceny. Włącz promocje, okazje, kupony i kupowanie grup Mimo że istnieją fizyczne odpowiedniki transakcji, okazji, kuponów i zakupów grupowych, zakupy online sprawiają, że jest to o wiele wygodniejsze. Na przykład, jeśli klient ma duży kupon rabatowy na indyka w jednym sklepie fizycznym i papier toaletowy w innym, może uznać za nieosiągalne korzystanie z obu rabatów. Ale klient może to zrobić online za pomocą kilku kliknięć myszą. Dostarczanie obfitych informacji Istnieją ograniczenia dotyczące ilości informacji, które mogą być wyświetlane w magazynie fizycznym. Trudno jest wyposażyć pracowników w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy potrzebują informacji w różnych liniach produktowych. Witryny e-commerce mogą łatwo udostępniać klientom dodatkowe informacje. Większość tych informacji jest dostarczana przez sprzedawców i nie kosztuje nic do stworzenia lub utrzymania. Stwórz ukierunkowaną komunikację Korzystając z informacji dostarczonych przez klienta w formularzu rejestracyjnym i umieszczając pliki cookie na komputerze klienta, sprzedawca handlu elektronicznego może uzyskać dostęp do wielu informacji o swoich klientach. To z kolei może być użyte do przekazania odpowiednich wiadomości. Przykład: Jeśli szukasz jakiegoś produktu na Amazon, automatycznie zostaną wyświetlone aukcje innych podobnych produktów. Ponadto Amazon może również wysyłać wiadomości e-mail o powiązanych produktach. Pozostają otwarte Wszystkie czasy Sklepu są teraz 247365. Strony internetowe e-commerce mogą działać cały czas. Z punktu widzenia kupca zwiększa to liczbę zamówień, które otrzymują. Z punktu widzenia klienta bardziej wygodny jest sklep 34always open34. Tworzenie rynków dla produktów niszowych Kupujący i sprzedający produkty niszowe mogą mieć trudności ze zlokalizowaniem się w świecie fizycznym. Online, to tylko kwestia klienta szukającego produktu w wyszukiwarce. Jednym z przykładów może być zakup przestarzałych części. Zamiast wyrzucać starsze urządzenia z braku części zamiennych, dziś możemy z łatwością zlokalizować części online. Zalety marketingu internetowego dla biznesu Jak wiemy, konsumenci odnoszą wiele korzyści z zakupów online. przedsiębiorstwa mogą również czerpać korzyści z handlu za pośrednictwem Internetu. Niektóre z tych korzyści zostaną krótko omówione w tym artykule. Zbieranie danych Za każdym razem, gdy klient dokonuje transakcji z firmą online, transakcja jest przechwytywana. Firma może wykorzystywać te dane na wiele sposobów. Po pierwsze informacje mogą być analizowane w celu znalezienia najpopularniejszych sprzedawanych produktów. Po drugie, dane mogą być wykorzystywane do pomocy w segmentowaniu klientów, profilowaniu ich i wysyłaniu klientom materiałów promocyjnych w oparciu o dotychczasowe nawyki zakupowe. Istnieje wiele kontrowersji dotyczących ilości informacji zbieranych w Internecie przez różne firmy w poszczególnych serwisach społecznościowych oraz tego, czy klienci powinni mieć możliwość zrezygnowania z udostępniania tych informacji użytkownikom zewnętrznym. Personalizacja Web Experience Kiedy klienci logują się na swoich kontach, firmy mogą sprawić, że korzystanie z internetu stanie się niemal unikalne. Od oferowania specjalnych ofert temu konkretnemu klientowi, oferując dodatek do ostatniego zakupu, tak jak robi to Amazon, lub umożliwiając klientowi spersonalizowanie własnych produktów, takich jak Nike z ich trenerami. Personalizacja umożliwia firmie budowanie silniejszych więzi online z klientami i tworzenie długoterminowych relacji online, dzięki czemu klienci wracają regularnie Analiza konkurencji Jak wiemy, ważne jest, aby analizować konkurencję. Internet pozwala firmom analizować strategię online konkurentów. Firma może śledzić na bieżąco nowe produkty, które są udostępniane, reagować na zmiany cen lub korzystać z Internetu w celu wykrycia drugorzędnych danych dotyczących ich konkurentów. Internet pozwala firmie szybko reagować na zmianę strategii konkurencji i starać się zapewnić usługę, która pozwoli im konkurować lub pokonać konkurentów. Strony internetowe konkurentów dostarczają również dużej ilości informacji podstawowych na temat firmy, takich jak konta firm i działalność handlowa Cele, kultura i etos Wielkość siedziby głównej firmy, liczba i rodzaj witryn, z których firma korzysta. Internet często zawiera informacje na temat konkurenci przygotowani przez niezależne organizacje, które nie są powiązane z konkurencją. Obniżenie kosztów Jedną z głównych korzyści związanych z zakładaniem lub przenoszeniem firmy online są korzyści kosztowe wynikające z tego. Firma może zaoszczędzić wiele kosztów. Należą do nich: Koszty zatrudnienia: Mniej osób jest potrzebnych w Internecie, a następnie w głównej ulicy, co zmniejsza koszty. Pomieszczenia: Firma nie potrzebuje punktu sprzedaży detalicznej tylko scentralizowanego biura i ewentualnie powierzchni magazynowej, oszczędzając na potencjalnych kosztach detalicznych. Disintermediation: kanał dystrybucji jest krótszy online, ponieważ konsument ma możliwość zakupu bezpośrednio, tak jak z Dell. Ponieważ jeden z pośredników jest wyłączony, proces ten znany jest jako dezintermediacja. Zarządzanie finansami: ponieważ konsumenci płacą za produkt przed jego wysłaniem, poprawia to przepływ środków pieniężnych dla firmy, zapewniając firmie pewność, że może ona zapłacić dostawcom i inne koszty w terminie. Studiowanie zarządzania biznesem wizyta learnmanagement2Przeniebywanie Going Online Jeśli nadal nie jesteś pewien, że jesteś online, nie jesteś sam. Około 52 amerykańskich małych firm nie ma stron internetowych. Musisz jednak szybko zdecydować, i jest wiele dobrych powodów. Obecność w Internecie dla biznesu jest potężnym narzędziem marketingowym i komunikacyjnym, niesamowitym źródłem opłacalności, przyjaznego dla środowiska sposobu pracy, znakiem profesjonalizmu i prawie dziś wymogiem. Twoi klienci spodziewają się zobaczyć Twój adres internetowy na wizytówkach i materiałach promocyjnych. Pytają Cię: Czy masz stronę internetową Czy mogę przeczytać więcej o twoich produktach lub usługach Oto kilka korzyści płynących z korzystania z Internetu: Potężne, szybkie i wydajne narzędzie marketingowe i komunikacyjne oraz medium Obecność globalna 247Minimalna inwestycja czasu rozruchowego. Zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek strony internetowe szybko się zwalniają, o ile zapewniają klientom cenne produkty lub usługi Najbardziej przyjazny dla środowiska sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Telepraca zmniejsza liczbę samochodów i mil samochodowych. Możesz przetestować strategie sprzedaży i oferty bez marnowania cennego papieru. Prześlij swoje faktury, biuletyny i katalogi online i zaoszczędź wiele drzew. Ekonomicznie niedrogi sposób na dotarcie do nowych rynków i interakcje z nimi. Oszczędności w kosztach transportu dzięki amp. Nieograniczone możliwości automatyzacji firmy. Możesz zautomatyzować procesy zamówień i płatności, zarządzanie zapasami, zadania obsługi klienta i więcej Wolność życia i pracy tam, gdzie chcesz. Możesz podróżować podczas prowadzenia biznesu online i prowadzić wiele firm jednocześnie. Znak profesjonalizmu Twoi klienci są online. Czy jesteś ten artykuł może być swobodnie rozpowszechniany, o ile zawarte są następujące informacje i link do tej strony internetowej: Zhenya Beck, MA Journalism jest konsultantem ds. Marketingu internetowego i rozwoju sieci WWW oraz założycielem Centauria - Centauria, Vancouver, BC projektant i firma zajmująca się projektowaniem stron internetowych pomaganie firmom i organizacjom w ich obecności w Internecie od 1998 roku. Nasi klienci twierdzą, że dla nas ważne jest to, że nasza strona internetowa ma pewien wygląd i wyczucie - Centauria zrozumiała to i była w stanie sprawić, że to, co zaplanowaliśmy i wyobrażaliśmy sobie na naszej stronie, stało się rzeczywistością. Były łatwe w obsłudze i dokładne. Dzięki Centauria Alice Bizri Palo Alto Inwestorzy lowstressfood Nasze specjalizacje Design, Marketing amp Automation Projektowanie i opracowywanie stron internetowych Marketing w wyszukiwarkach Marketing i automatyzacja sprzedaży Strategia biznesowa online Zaawansowane projektowanie systemów Web Development Custom web development Programowanie w handlu elektronicznym Programowanie PHPMySQL Ważne informacje prawne na temat emaila wysyłaj. Korzystając z tej usługi, zgadzasz się wpisać swój prawdziwy adres e-mail i wysyłać go tylko do osób, które znasz. W niektórych jurysdykcjach łamanie prawa polega na fałszywym identyfikowaniu się w wiadomości e-mail. Wszystkie podane przez ciebie informacje będą wykorzystywane przez Fidelity wyłącznie w celu wysłania wiadomości e-mail w Twoim imieniu. Temat wiadomości e-mail, którą wyślesz, będzie Fidelity: Twój e-mail został wysłany. Inwestowanie w fundusze inwestycyjne i wzajemne inwestowanie - Inwestycje Fidelity Kliknięcie linku spowoduje otwarcie nowego okna. Co oferujemy Inwestycje i usługi Zaawansowany obrót Dowiedz się więcej Handel online Kupuj i sprzedawaj papiery wartościowe, wykorzystując bogactwo badań i zaawansowanych narzędzi na naszej intuicyjnej witrynie handlowej. Dlaczego warto handlować w Internecie z Fidelity Konkurencyjne stawki prowizji online Bezpłatne, niezależne badania od 20 dostawców Nasza wiodąca w branży jakość wykonania nr 1 firmy Barrons w zakresie jakości realizacji 1 Marża, krótka sprzedaż i narzędzia do handlu opcjami 7.95 prowizji za transakcje dotyczy zakupów online w USA akcje na rachunku maklerskim Fidelity o minimalnym bilansie otwarcia 2.500 dla klientów detalicznych Fidelity Brokerage Services LLC. Sprzedaż zamówień podlega opłacie za ocenę działalności (od 0,01 do 0,03 za 1000 zleceniodawcy) przez Fidelity. Mogą obowiązywać inne warunki. Szczegółowe informacje można znaleźć w Fidelitycommissions. 1. Aby porównać brokerów, Barrons skomponował wynik, który odzwierciedla liczbę przepływów brokerów wysyłanych do najlepiej działających twórców rynku, takich jak Citadel Securities, UBS, Two Sigma Securities, KCG Holdings, Susquehanna International Group i Citigroups Automated Trading Desk przy użyciu średnia ważona wolumenem dla zleceń rynkowych o wszystkich raportowanych rozmiarach dla papierów wartościowych SampP 500 i Non-SampP 500. Wyniki brokerów oparte są na ogólnej jakości wykonania animatorów rynku w 4. kwartale 2017 r., W której kierowane są zlecenia rynkowe zarówno na akcje NYSE, jak i na akcje Nasdaq, przy użyciu efektywnego spreadu dla market makerów do spreadu kwotowanego (EQ). 2. Investors Business Daily (IBD), styczeń 2018, 2018 i 2017. Raporty specjalne najlepszych brokerów internetowych. Styczeń 2018: Fidelity uplasował się w pierwszej piątce w 9 z 11 kategorii, więcej niż jakikolwiek inny konkurent. Fidelity zostało nazwane jako pierwsze w Narzędziach badawczych, badaniach inwestycyjnych, analizie portfela i raportach oraz zasobach edukacyjnych. Styczeń 2018: Fidelity znalazło się w pierwszej piątce w 10 z 12 kategorii. Firma Fidelity otrzymała pierwsze miejsce w zakresie niezawodności handlu, narzędzi badawczych, badań inwestycyjnych, analizy portfela i raportów oraz zasobów edukacyjnych. Styczeń 2017: Fidelity zajęła pierwsze miejsce we wszystkich 13 kategoriach. Fidelity otrzymało pierwsze miejsce w Narzędziach badawczych, Analizie Portfela i Raportach, Badań Inwestycyjnych, Zasobach Edukacyjnych oraz Narzędziach Planowania Inwestycji i Emerytur. Wyniki dla wszystkich trzech raportów zostały oparte na posiadaniu najwyższego wskaźnika Customer Experience Index wśród kategorii składających się na ankiety, uzyskanego przez ponad 4 752 inwestorów przez Investors Business Daily i jego partnera, TechnoMetrica Market Intelligence. 3. Kiplingerzy. Sierpień 2018. Online Broker Survey. Fidelity zajęła pierwsze miejsce wśród 7 brokerów internetowych. Wyniki oparte na ocenach w kategoriach: prowizje i opłaty, zakres inwestycji, narzędzia, badania, łatwość użytkowania, aplikacje mobilne i porady. 4. Barrony. 19 marca 2018 r. Ankieta brokera online. Firma Fidelity została oceniona na tle 15 innych osób i uzyskała najwyższy ogólny wynik 34,9 na 40 możliwych. Firma została również uznana za najlepszego brokera online do inwestowania długoterminowego (udostępnionego 1), Best for Nowicjusze (dzielona z 1 inną), i najlepsze dla usług osobistych (współdzielone z 4 innymi). Fidelity zajęła również 1. miejsce w następujących kategoriach: doświadczenie i technologia handlowa, zakres ofert (powiązany z 1 inną firmą) oraz obsługa klienta, edukacja i bezpieczeństwo. Ogólny ranking oparty na nieważnych ocenach w następujących kategoriach: doświadczenie handlowe i technologia, użyteczność, mobilność, zakres ofert, zaplecze badawcze, analiza portfela i raporty, obsługa klienta i edukacja oraz koszty. 5. 16 lutego 2018 r .: Fidelity zajęło 1 miejsce w rankingu na 13 brokerów online ocenianych w StockBrokers Online Broker Review 2018. Fidelity uzyskało 1 ogólną ocenę, a także 1 w kilku kategoriach, w tym w realizacji zleceń, międzynarodowych transakcjach handlowych i obsłudze poczty e-mail. . Fidelity otrzymał również tytuł Najlepszego w swojej klasie za oferowanie inwestycji, badania, obsługę klienta, edukację, handel mobilny, bankowość, realizację zamówień, aktywne transakcje, handel opcjami i nowi inwestorzy. Przeczytaj cały artykuł. Należy pamiętać, że inwestowanie wiąże się z ryzykiem. Wartość Twojej inwestycji będzie zmieniać się w czasie, a Ty możesz zyskać lub stracić pieniądze. Istnieje opłata regulacyjna Opcji (od 0,04 do 0,06 za kontrakt), która dotyczy zarówno transakcji kupna i sprzedaży opcji. Opłata może ulec zmianie. Badania są dostarczane wyłącznie w celach informacyjnych, nie stanowią porady ani wskazówek, ani nie są rekomendacją lub rekomendacją dla żadnej konkretnej strategii bezpieczeństwa lub strategii handlowej. Badania są prowadzone przez niezależne firmy niepowiązane z Fidelity. Określ, które bezpieczeństwo, produkt lub usługa są dla Ciebie odpowiednie w oparciu o cele inwestycyjne, tolerancję ryzyka i sytuację finansową. Pamiętaj, aby okresowo sprawdzać swoje decyzje, aby upewnić się, że są one zgodne z Twoimi celami. Wynik podsumowania akcji jest dostarczany przez StarMine, niezależną firmę niepowiązaną z Fidelity Investments. Dostępność systemu i czas reakcji mogą zależeć od warunków rynkowych. Obrót opcjami wiąże się ze znacznym ryzykiem i nie jest odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Niektóre złożone strategie opcji wiążą się z dodatkowym ryzykiem. Zanim zaczniesz handlować opcjami, przeczytaj Charakterystykę i ryzyko standardowych opcji. Dokumentacja uzupełniająca dla ewentualnych roszczeń, jeśli dotyczy, zostanie dostarczona na żądanie. Przed inwestowaniem należy wziąć pod uwagę cele inwestycyjne funduszy, ryzyko, opłaty i wydatki. Skontaktuj się z Fidelity, aby uzyskać prospekt emisyjny lub, jeśli jest dostępny, skrócony prospekt zawierający te informacje. Przeczytaj to uważnie.
No comments:
Post a Comment