Tuesday, 14 November 2017

Hubbell trading post online store


Wyszukiwanie symboli w czasie rzeczywistym Po godzinach Wiadomości przed wprowadzeniem do obrotu Flash Cytat Podsumowanie Cytat Wykresy interaktywne Ustawienie domyślne Należy pamiętać, że po dokonaniu wyboru będzie ono dotyczyć wszystkich przyszłych wizyt na NASDAQ. Jeśli w dowolnym momencie jesteś zainteresowany przywróceniem ustawień domyślnych, wybierz ustawienie domyślne powyżej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub masz jakiekolwiek problemy ze zmianą ustawień domyślnych, wyślij e-mail na adres isfeedbacknasdaq. Potwierdź swój wybór: Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia Wyszukiwania wyceny. Będzie to teraz domyślna strona docelowa, chyba że ponownie zmienisz konfigurację lub usuniesz pliki cookie. Czy na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia Mamy przyjemność zapytać Proszę wyłączyć blokowanie reklam (lub zaktualizować ustawienia, aby zapewnić, że javascript i pliki cookie są włączone), abyśmy mogli nadal dostarczać Ci najwyższej jakości wiadomości na temat rynku i dane, których możesz oczekiwać od nas. Dzisiejsze notowania giełdowe News amp Analiza Real Time After Hours Wiadomości przed rynkiem Flash Cytat Podsumowanie Quote Interaktywne wykresy Ustawienie domyślne Należy pamiętać, że po dokonaniu wyboru będzie ono dotyczyć wszystkich przyszłych wizyt na NASDAQ . Jeśli w dowolnym momencie jesteś zainteresowany przywróceniem ustawień domyślnych, wybierz ustawienie domyślne powyżej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub masz jakiekolwiek problemy ze zmianą ustawień domyślnych, wyślij e-mail na adres isfeedbacknasdaq. Potwierdź swój wybór: Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia Wyszukiwania wyceny. Będzie to teraz domyślna strona docelowa, chyba że ponownie zmienisz konfigurację lub usuniesz pliki cookie. Czy na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia Mamy przyjemność zapytać Proszę wyłączyć blokowanie reklam (lub zaktualizować ustawienia, aby zapewnić, że javascript i pliki cookie są włączone), abyśmy mogli nadal dostarczać Ci najwyższej jakości wiadomości na temat rynku i dane, których możesz oczekiwać od nas. Pomagamy każdemu w doświadczeniu Parku Narodowego. Czy Parki Narodowe Materia WNPA jest najlepiej znana z parków w zachodnich parkach narodowych. Sprzedaż detaliczna jest kluczowym środkiem wspierania parków. Ale handel detaliczny nie jest powodem, dla którego istniejemy. WNPA pomaga zwiększyć uznanie i lepsze zrozumienie najlepszego pomysłu na Amerykę: parki narodowe. Dbamy o to, aby doświadczenie ludzi w parkach było znaczące, a odwiedzający mogli poszerzyć swoje doświadczenie, odkrywając odpowiednie produkty w sklepach Park. Twórz nowe bramy do parków. Pracujemy nad tym, aby parki spotkały się z ludźmi, gdzie żyją i gromadzą się, angażują ich w ideę parku narodowego i wzbudzają nowe zainteresowanie historią dziedzictwa narodowego i kulturowego naszych narodów. W naszej głównej siedzibie w Tucson w Arizonie prowadzimy National Parks Store, niezależny sklep i przestrzeń eventową, która stała się miejską bramą do parku narodowego. Stworzyliśmy także Pawilon Parków Narodowych na Tucson Festival of Books. coroczna impreza przyciągająca ponad 100 000 odwiedzających. Pawilon jest wyjątkową okazją do zaprezentowania społeczeństwu parków narodowych i poznania szerszego znaczenia parków narodowych w Ameryce. W 2018 roku gościliśmy Park Story Booth, aby odwiedzający mogli podzielić się doświadczeniami z parku narodowego. Stoisko było hitem, a my zdobyliśmy prawie 50 opowiadań w weekend. Zobacz ich historie tutaj. Parki dla ludzi Rozszerzymy te modele miejskie, aby dotrzeć do bardziej zróżnicowanych populacji, skupiając się na młodzieży i innych, którzy nigdy nie mieli doświad - czenia w parku narodowym. Opracuj produkty i doświadczenia związane z parkami. WNPA zaczęło się od produkcji książek i materiałów edukacyjnych dla National Park Service. Dziś jednak robimy znacznie więcej. Oprócz tworzenia publikacji edukacyjnych opracowujemy i pozyskujemy produkty, które pomagają opowiedzieć historie naszych parków narodowych. Rozwijamy także działania i programy, które angażują ludzi w parkowe doświadczenia, coraz częściej wykorzystując technologię, aby nawiązać kontakt z nową publicznością. Aby zobaczyć najnowsze wydanie naszego biuletynu, Your American West. Kliknij tutaj . Zapisz się na naszą listę mailingową, aby otrzymywać informacje o WNPA i jej parkach partnerskich. Wsparcie Nasza misja. Pomóż ożywić historie naszych parków narodowych. Zachodnie parki narodowe Stowarzyszenie8217s Członkowie, darczyńcy i partnerzy społeczni dają tysiącom ludzi głębsze zrozumienie naszego 71 partnera parków. Ich zaangażowanie promuje edukację w dziedzinie przyrody, kultury, historii i rekreacji. Umożliwiają one WNPA oferowanie unikalnych, rozszerzonych możliwości uczenia się i wzmacniają to, co usługa Parku Narodowego może zaoferować odwiedzającym park. Podaruj dzisiaj Możesz wywrzeć pozytywny wpływ na zachowanie i interpretację naszych wybitnych parków narodowych. Członkostwo NewRenewal Członkostwo w dolarach przeznaczone jest na bezpośrednią pomoc dla naszych partnerskich parków na całym Zachodzie. Pomagają również w przygotowaniu materiałów edukacyjnych do parkowania gości w każdym wieku. W ramach podziękowania członkowie WNPA otrzymują zniżki we wszystkich partnerskich sklepach WNPA. Wszystkie zakupy pomagają także parkom. Twórz partnerstwa Partnerzy społeczni umożliwiają WNPA dostarczanie podstawowych usług i programów, zwiększając znaczenie parków narodowych. Partnerzy pomagają tworzyć dostęp do parków dla młodzieży, rodzin i bardziej zróżnicowanych społeczności, wspierając edukację, interpretację i badania oraz pomagając budować potencjał na przyszłość. Darowizny Dotacje dolarów zasilają działania o znaczeniu krytycznym i pomagają WNPA w osiągnięciu celu. Bezpośrednie darowizny, w tym darowizny dla Park Smart, naszej corocznej kampanii edukacyjnej, są najbardziej bezpośrednim sposobem na wsparcie wszystkich naszych programów. WNPA wykorzystuje 100 podarowanych dolarów, aby połączyć wszystkich z naturalnymi, historycznymi, rekreacyjnymi i kulturalnymi doświadczeniami naszych parków. Jeśli masz pytania dotyczące charytatywnego dawania, skontaktuj się z Development Managerem, Amy Reichgott na 520-789-7406 lub amy. reichgottwnpa. org. BOARD OF DIRECTORS Jonny Imerman, współzałożyciel Imerman Angels Ben Bornstein, CEO, Dyrektor Wykonawczy Ben pełni funkcję CEO i Executive Dyrektor Imerman Angels i jest aktywnym członkiem Rady Dyrektorów od ponad trzech lat. Jest także 3-krotnym ofiarą raka i bardzo aktywny w lokalnych i krajowych organizacjach onkologicznych. Ostatnio Ben był założycielem i dyrektorem zarządzającym Prospero Capital Management, LLC oraz dyrektorem finansowym IQ7 Technology, Inc. Przedtem pełnił funkcję Partnera i Portfolio Manager w Omega Advisors w Nowym Jorku. Ben miał także progresywną karierę w związku ze wzrostem odpowiedzialności w Orbis Investment (LondonBermuda), Goldman Sachs (NYC) i Oppenheimer amp Co (NYC). Oprócz sukcesów zawodowych, Ben aktywnie angażuje się w filantropię w Chicago i na terenie całego kraju, służąc w różnych formach pracy zarządu i wolontariatu w Imerman Angels PAWS Chicago (Prezes, Rada Rozwoju) Lurie Cancer Center (Northwestern) H Fundacja (badania nad rakiem) Zarząd 39 (młodzi dorośli, którzy przeżyli raka) Miłosierdzie dla zwierząt Harvard Alumni Przedsiębiorcy Harvard Business School, Skarbnik klasy Above i Beyond (centrum uzależnień) City Homes of Orleans and Mott Childrens Hospital. Ben zdobył tytuł Master of Business Administration (MBA) w Harvard Business School (ukończył jako Baker Scholar) i Juris Doctor (JD) w Harvard Law School. Otrzymał tytuł licencjata AB z Princeton University, gdzie ukończył magna cum laude z dyplomem z ekonomii. Ben mieszka w Chicago ze swoimi trzema psami: Simonem, Dustinem i Bellą. Andrew Sieja CEO, kCura Andrew Sieja założył kCura jako konsultant ds. Oprogramowania w lutym 2001 roku. Jako prezes i CEO, od tego czasu przekształcił kCurę w szybko rozwijającą się firmę programistyczną, która buduje elastyczne, skalowalne i łatwe w użyciu rozwiązania ediscovery dla wspólnota prawnicza. Platforma kCuras, Relativity, ma ponad 75 000 użytkowników końcowych z organizacji, w tym Departamentu Sprawiedliwości USA i 95 z 100 najlepszych firm prawniczych w Stanach Zjednoczonych. Deweloper z branży, Andrew wcześniej pracował jako programista w Siemens i Lante, Inc. Jako dyrektor generalny, Andrew ma pięć kluczowych celów dla KCury: oferować świetny produkt, zapewniać nieustanne wsparcie klienta, zapewniać członkom zespołu miłowanie ich pracy, pozytywnie wpływać na społeczność i stać się świetną firmą programistyczną. Brandon Cruz Założyciel, przewodniczący i prezes Go Health Brandon Cruz jest współzałożycielem i prezesem GoHealth, największego na świecie portalu internetowego oferującego ubezpieczenia zdrowotne. Brandon ma 12 lat doświadczenia jako lider w branży technologicznej i jest wizjonerem kryjącym się za aplikacjami, które zmieniły krajobraz technologii dla ubezpieczenia zdrowotnego. W 2001 roku Brandon był współzałożycielem GoHealth początkowo jako Norvax, Inc., która szybko ustanowiła standardy w zakresie zmiany branży opieki zdrowotnej poprzez szereg innowacyjnych aplikacji, z których korzysta ponad 135 ubezpieczycieli, tysiące agencji ubezpieczeniowych i miliony konsumentów każdego miesiąca. . Dziś, jako prezes GoHealth, Brandon jest uznawany w branży jako wpływowy lider myśli i regularnie mówi o zagadnieniach związanych z technologią, opieką zdrowotną i biznesem. Przed założeniem GoHealth, Brandon pracował jako analityk systemów w Lante Corp. w Chicago. Ukończył Miami University w Ohio z B. S. w systemach zarządzania informacjami. Dr Caralynn Nowinski Collens, dyrektor naczelny i dyrektor operacyjny UI LABS Jako dyrektor wykonawczy i dyrektor ds. Operacyjnych oraz współzałożyciel UI LABS, Caralynn Nowinski nadzoruje współpracę w zakresie badań i komercjalizacji, w tym 320 mln produkcji cyfrowej i Design Innovation Institute. UI LABS łączy przemysł, uczelnie i rząd w celu zastosowania rzeczywistych rozwiązań w najważniejszych wyzwaniach biznesowych, gospodarczych i kulturowych jutra. UI LABS aktywnie kultywuje i promuje talenty i zasoby, wspiera bezstronną współpracę, wprowadzając nowe pomysły na rynek, a także stymuluje wzrost gospodarczy i konkurencyjność. Caralynn oferuje unikalną perspektywę dla wysiłków UI LABS8217, aby wspierać innowacje i stymulować gospodarkę, czerpiąc z jej przeszłych doświadczeń jako przedsiębiorcy, lekarza i inwestora venture capital. Przed przystąpieniem do UI LABS, Caralynn była wiceprezesem ds. Innowacji i rozwoju ekonomicznego na Uniwersytecie Illinois. W tej roli promowała strategiczne relacje między społecznością akademicką a zewnętrznymi interesariuszami, aby wspierać komercjalizację technologii, rozwój talentów i retencję oraz ogólny wpływ ekonomiczny. Caralynn spędziła wczesną karierę w zakresie kapitału podwyższonego ryzyka i finansów korporacyjnych, głównie w zakresie uniwersyteckich spin-outów opartych na technologii. Była dyrektorem w początkowych stadiach venture capital firm ARCH Development Partners i Midwest Venture Partners oraz wiceprezesem Sikich Investment Banking. Jako absolwentka była współzałożycielką SanoGene Therapeutics, wczesnej firmy biotechnologicznej, gdzie jako CEO kierowała firmą spin-out z University of Illinois i pozyskała strategiczną inwestycję kapitałową. Caralynn jest członkiem Rady Illinois ds. Innowacji mianowanym przez gubernatora i obecnie jest członkiem Rady burmistrza Emanuelsa ChicagoNEXT ds. Innowacji i technologii. Wśród jej wyróżnień znalazła się na liście Crains Chicago Business 2008 Forty Under Forty i jest członkiem chicagowskiej Rady ds. Wyższych Liderów w 2017 roku. Jest częstym gościem na temat przedsiębiorczości technologicznej i inwestycji na wczesnym etapie. Carl Allegretti Prezes i dyrektor generalny Deloitte Tax LLP Carl Allegretti jest przewodniczącym Deloitte Tax LLP (Deloitte Tax) i dyrektorem generalnym (CEO), a także członkiem Komitetu Wykonawczego Deloitte LLP, Komitetu Operacyjnego Deloitte LLP oraz Deloitte Touche Komitet Wykonawczy Tohmatsu Limited Global Tax. Jego działalność kliencka obejmuje świadczenie usług doradczych dla kilku największych klientów Deloitte U. S. Firms. Jako prezes i dyrektor generalny firmy Deloitte Tax, Carl współpracuje ze swoim zespołem kierowniczym, aby kierować praktyką podatkową w USA w kierunku doskonałości operacyjnej z perspektywy strategicznej, klienta, talentu i jakości. Obejmuje to ciągłe skupianie się na przewidywaniu zmian rynkowych, rozumienie potrzeb klientów, wprowadzanie innowacji i świadczenie wysokiej jakości profesjonalnych usług oraz przyciąganie, rozwijanie i utrzymywanie utalentowanej, zróżnicowanej grupy profesjonalistów. W swojej poprzedniej roli globalnego i amerykańskiego dyrektora ds. Klientów i amp Markets, Carl postawił firmę Deloitte, aby dostarczała klientom zróżnicowaną wartość. Bronił programów strategicznych i prowadził rozwój podejścia do trendów biznesowych na rynku. Carl prowadził także działania mające na celu zaspokojenie potrzeb klientów, zapewniając nieprzerwane usługi w Stanach Zjednoczonych i globalnej sieci firm członkowskich Deloitte. Carl był również regionalnym partnerem zarządzającym podatkami na środkowym zachodzie (RTMP) dla Deloitte Tax. Jako RTMP, Carl zbudował zróżnicowany zespół liderów, który prowadził praktykę podatkową Deloittes Midwest, aby nagrywać wzrost przez cały swój czas jako RTMP. Carl jest także byłym członkiem i wiceprezesem amerykańskiej rady nadzorczej Deloitte LLP. Oprócz swojego przywództwa w Deloitte, Carl wyróżnił się jako lider w chicagowskiej społeczności biznesowej i został nominowany do prestiżowej listy Crains Chicago Business Who Who In Chicago Business przez ostatnie sześć lat i otrzymał inauguracyjnego Burmistrza Richarda M. oraz Maggie Daley Award, która zdobyła najwyższą nagrodę w 2017 roku w Chicago Bank Marathon w Chicago. Zasiada w zarządzie Szpitala Dziecięcego Lurie w Chicago. Carl jest Certified Public Accountant w Indianie i Illinois. Uzyskał tytuł Bachelor of Science z rachunkowości na uniwersytecie Butlera w Indianie. Chris Lorenzen Założyciel i dyrektor generalny Eagle Seven Holdings, LP Chris Lorenzen jest założycielem i dyrektorem generalnym Eagle Seven Holdings, LP, w skład którego wchodzą Eagle Seven, LLC oraz Eagle Seven Technologies, LLC z siedzibą w Chicago w stanie Illinois. Chris spędził całą swoją karierę w prawie każdym aspekcie handlu i technologii od akcji do instrumentów pochodnych. Po ukończeniu studiów w 1995 roku na Uniwersytecie Miami ze stopniem Finanse, Chris spędził rok jako urzędnik ds. Opcji w CBOT, zanim wyjechał sam. Wyczuwając wzrost i potencjał w zakresie elektronicznego obrotu akcjami, Chris stał się pionierem w elektronicznym handlu dziennym. Przez następne siedem lat Chris handlował dużymi ilościami zapasów i pod jego kierownictwem zapewniał kapitał, wiedzę i technologię wielu innym, by handlować z powodzeniem. Po zbadaniu lepszych punktów produktów futures i antycypacji ich wzrostu i globalnego zasięgu, Chris zaczął handlować futures i pochodnymi produktami energetycznymi w 2003 roku. W następnym roku założył Eagle Seven i stał się jedną z pierwszych firm zajmujących się rynkiem, pomagając NYMEX wprowadzać produkty energetyczne na rynek. platforma CME Globex. Był także jednym z pierwszych uczestników wymiany międzykontynentalnej podczas handlu na różnych innych giełdach na całym świecie. Firma Eagle Seven stale rozszerza swoją wielkość i działalność biznesową na całym świecie na wielu giełdach futures, posiada wiele członkostw, wykorzystuje cztery firmy rozliczeniowe i zatrudnia dziś ponad 80 osób. W marcu 2017 r. Commodity Futures Trading Commission wybrała Chrisa na członka Podkomitetu ds. TAC ds. Automatyzacji i Handlu Wysokimi Częstotliwościami i nadal aktywnie działa w branży handlowej. Kiedy Chris nie pracuje w dziale handlowym, lubi ćwiczyć, podróżować i pływać łodzią. Jest zapalonym narciarzem zjazdowym z 25 dniami na Vail Mountain w sezonie 20172018. Chris jest aktualnym członkiem YPO Chicago Chapter. Christopher Sitzer CEO, Hegele Logistic LLC Od 2006 roku Christoph Sitzer pełni funkcję CEO Hegele Logistic, wiodącego dostawcy usług logistycznych dla zaawansowanych produktów, w szczególności sprzętu medycznego, w Wood Dale, IL. Przed objęciem stanowiska w Hegele Logistic, Pan Sitzer zajmował szereg stanowisk kierowniczych na świecie w Hangartner AG, Railion Deutschland AG, a także DB Cargo AG, z których wszystkie są spółkami zależnymi Deutsche Bahn AG. Po ukończeniu stażu w Westdeutsche Landesbank (WestLB), Pan Sitzer uzyskał tytuł magistra w dziedzinie zarządzania biznesem, specjalizujący się w finansach i marketingu od Westfaelische Wilhelmsuniversitaet Muenster, Niemcy. David Zimmer Dyrektor generalny i właściciel, Fleet Feet Sports Chicago Dave Zimmer jest właścicielem i dyrektorem generalnym Chicagos najpopularniejszych sklepów prowadzących trzy lokalizacje Fleet Feet Sports, które od 2000 roku są najwyżej wartościowym serwisem w krajowej sieci Fleet Feet. Pod jego kierownictwem , Fleet Feet Chicago zyskało reputację dzięki koncentracji na kliencie i pełnym zaangażowaniu w usługi społeczne. Crains Chicago Business przedstawił Zimmer na okładce swojej edycji, koncentrując się na lokalnych Mistrzach Obsługi Klienta jesienią 2017 roku, a kilka tygodni później, magazyn Formuły 4 Media and Competitor nazwany Fleet Feet, jednym z 50 najlepszych sklepów biegowych w Ameryce, zaszczyt Sklep otrzymał co roku od momentu przyznania nagrody w 2006 roku. Zimmer uosabia motto Fleet Feet Chicagos: Running Running Everything, aktywnie poszukując sposobów pozytywnego wpływania nie tylko na jego konsumentów, ale także na całą społeczność. Pełnił funkcję przewodniczącego Rady ds. Sportu w City of Chicago w Chicago, jest członkiem zarządu lokalnej organizacji charytatywnej (Imermans Angels), założył Chicago Triathlon Club w 1999 roku, a jego firma sponsoruje i realizuje ponad 50 wydarzeń w zakresie sprawności fizycznej każdego roku, które przynoszą korzyści. różne grupy społeczne i organizacje charytatywne w potrzebie. Z wykształcenia CommunicationsRadioTVFilm z Chicagos Loyola University, Zimmer jest ulubieńcem mediów i wielokrotnie przeprowadzano wywiady z lokalnymi i krajowymi mediami, gdy potrzebują głosu w zarządzaniu bieganiem, sprzedażą detaliczną, zdrowiem lub wydarzeniami specjalnymi. Zimmer przypisuje sukces zarządzania detalicznego i sportowego Fleet Feet Sports swoim entuzjastycznym i kompetentnym pracownikom, ich chęci znalezienia sposobów na nawiązanie kontaktu z konsumentami i sponsorami, rozwijając poczucie wspólnoty poza kilkoma minutami, które ktoś spędza na zakupach w swoich sklepach. Zimmer jest żonaty z kolegą biegaczem, Lisą, która pomogła mu zbudować swój biznes flotowy i ma syna i córkę, dobrze znanych przez działającą społeczność. Dr Gregory Roslund, MD, FACEP, FAAEM Emergency Physician, Emergency Medicine Consultants z Dallas, TX Dr Roslund był członkiem zarządu Imerman Angels od momentu powstania organizacji. Pełnił funkcję przewodniczącego komitetu zewnętrznego od stycznia 2007 r. Do kwietnia 2008 r. I odegrał znaczącą rolę w inicjatywie planowania strategicznego w 2009 r. Obecnie nadzoruje IA Medical Advisory Board i odegrał zasadniczą rolę w tworzeniu i rozwoju MAB8217s w 2017 r. Dr Roslund mieszka obecnie w Dallas, w stanie Teksas, gdzie pracuje jako lekarz medycyny ratunkowej w Teksasie Szpitalu Prezbiteriańskim w Dallas, jednocześnie pełniąc funkcję adiunkta w University of Texas Southwestern Medical School. Wcześniej spędził sześć lat jako partner zarządzający w Valley Emergency Physicians w Północnej Indianie, a trzy lata jako wiceprezes Departamentu Medycyny Ratunkowej w Regionalnym Centrum Medycznym św. Józefa. Ponadto pełnił funkcję Wydziału Klinicznego na Uniwersytecie Indiana University of Medicine - SB, nadzorując jednocześnie mieszkańców i studentów medycyny jako Preceptor w zakresie Medycyny Ratunkowej. Pochodzący z Rochester Hills w stanie Michigan, Dr. Roslund otrzymał tytuł B. S. z University of Michigan w 1998 r. i jego M. D. z Loyola University 8211 Stritch School of Medicine w 2003 r. Ukończył staż w Emergency Medicine w Advocate Christ Medical Center w Oak Lawn w stanie Illinois w 2006 r., po tym jak służył jako główny rezydent w ostatnim roku. Posiada certyfikat American Board of Emergency Medicine, członka American College of Emergency Physicians oraz Fellow of American Academy of Emergency Medicine. W 2006 r. Otrzymał nagrodę Society of Academic Emergency Medicine za najlepszą lokalną prezentację oraz nagrodę American Medical Association Foundation Excellence w dziedzinie medycyny w 2008 r. Dr Roslund i jego żona Jennifer są dumnymi rodzicami dwojga dzieci, Liam (3) i Ari (6 miesiące). Howard Tullman CEO, 1871 Howard A. Tullman jest dyrektorem generalnym w 1871 roku w Chicago, gdzie rozpoczynają się cyfrowe startupy i Generalny Partner Zarządzający dla Chicago High Tech Investment Partners, LLC oraz dla G2T3V, LLC zarówno z funduszy venture capital z Chicago, jak i prezes zarządu Music Dealers. Ostatnio był Presidenteo Tribeca Flashpoint Media Arts Academy, który był współzałożycielem w 2007 roku. Jest byłym prezesem Kendall College w Chicago i byłym ChairmanEO of Experiencia, Inc. Jest także przewodniczącym komitetu Endowment of Anshe. Emet Synagogue, członek burmistrza Emanuel8217s ChicagoNEXT i rady ds. Kultury Innovative Illinois Advisory Council Illinois Arts Council, członek Rady Prerekwinkles New Media Council, członek rady doradczej HighTower Associates, Built in Chicago, The Starter School, Imerman Angels, i uBID oraz profesor Adjunct w Northwestern8217s Kellogg School, a także stały gościnny wykładowca Northwestern University School of Law. Pan Tullman jest także dyrektorem firmy Vehcon, SnapSheet, Music Dealers, BCV Evolve, MarkITx i PackBack Books, a także był wieloletnim dyrektorem i członkiem zarządu The Cobalt Group, powiernikiem Muzeum Sztuki Współczesnej w Chicago oraz nowojorskiej Akademii Sztuki oraz Muzeum Sztuki Mary and Leigh Block na Northwestern University oraz jako główny dyrektor (i krótko przewodniczący) The Princeton Review. W ciągu ostatnich 45 lat z sukcesem założył kilkanaście firm z branży high-tech. Założyciel i członek zarządzający Ilan Shalit, Consolidated Trading LLC Dr Jason Canner, lekarz dziecięcy Onkolog, Szpital dziecięcy Adwokat Hope Jason Canner dołączył do Rady Dyrektorów Imerman Angels w kwietniu 2009 roku. Jego dodatek zapewni wgląd w medyczną pomoc i wprowadzi do onkologii tło do grupy. Dr Canner urodził się i wychował w Michigan, a następnie został przywieziony do Chicago w 1998 roku, aby kontynuować karierę medyczną. Po ukończeniu pobytu w pediatrii przeniósł się do Columbus w stanie Ohio, aby ukończyć staż z hematologiczno-neurologii dziecięcej w Nationwide Childrens Hospital. On i jego żona, Janie, niedawno osiedlili się w Chicago. Dr Canner jest pediatrą hematologonkologiem w Szpitalu Dziecięcym Advocate Hope w Oak Lawn w stanie Illinois i szybko zaangażował się w projekty szpitalne i lokalne. Jego pasja dla dzieci, ich rodzin i wsparcia, na które zasługują, uzupełni naszą misję. Dr Canner był zaangażowany w rozwój programu wsparcia dla rodzeństwa w Nationwide Childrens Hospital i współpracował z programem Columbus Blue Jackets Foundation Hats for Heroes na rzecz dzieci chorych na raka. W Chicago zaangażował się w Make-A-Wish, Imerman Angels i jest zajęty w domu swoim pierwszym dzieckiem, Maxem. Współzałożyciel Jeffrey Imerman, Imerman Cakes Jeffrey Imerman jest współzałożycielem Imerman Cake Company, hurtowni i sprzedawcy ekologicznych kawowych deserów (ImermanCake). Imerman Cake Company to rodzinna firma, której misją jest dostarczenie Państwu najsmaczniejszego ciasta przygotowanego wyłącznie z najczystszych ekologicznych i naturalnych składników. Jeffrey zaczął pasjonować się ruchem żywności ekologicznej po tym, jak jego młodszy brat Jonny Imermans walczył z rakiem, kiedy rodzina Imerman zaczęła uczyć się więcej o tym, jak ważne jest spożywanie produktów spożywczych przy użyciu najczystszych składników. Ciastka Imerman są certyfikowane przez USDA, co oznacza, że ​​nie zawierają sztucznych konserwantów, aromatów ani chemikaliów. Nie ma wysokoskładnikowego syropu kukurydzianego. Żaden GMO żaden ze składników nie pochodzi z upraw, które zostały wystawione na szkodliwe pestycydy, a żadne produkty mleczne nie pochodzą od zwierząt, którym podano antybiotyki lub hormony wzrostu. Dodatkowo ciasta nie zawierają nut orzechowych i zawierają mniej tłuszczu, kalorii, sodu i cukru niż wiele innych ciast na rynku. Część sprzedaży ciast jest przekazana na rzecz Imerman Angels. Jeffrey uzyskał tytuł Bachelor of Science w dziennikarstwie w Northwestern Universitys Medill School of Journalism w 1996 roku. Był reporterem-kotwicą w filii NBC w Joplin w stanie Missouri, a następnie reporterem w afiliowanym stowarzyszeniu ABC w Lexington w stanie Kentucky. W ciągu tych czterech lat Jeffrey otrzymał dwie nagrody Associated Press za swoje zgłoszenia. Jeffrey następnie pracował w public relations i marketingu przed uczęszczaniem do Duke University School of Law. Jeffrey był w Duke Law Journal i zdobył tytuł Juris Doctor w 2005 roku. Po sędziowaniu sędziego federalnego Bernarda A. Friedmana we wschodnim Dystrykcie Michigan (Detroit), był współpracownikiem sądowym w Paul, Weiss, Rifkind, Wharton i Garrison LLP w Nowym Jorku. (Amerykański prawnik nazywał Paula, Weissa jako Departament Postępowania Spornego Roku.) Ale ostatecznie motywował go chęć podniesienia świadomości na temat świadomego jedzenia i założenia firmy Imerman Cake Company. John C. Leonard, globalny dyrektor ds. Akcji, UBS John Leonard jest globalnym szefem działu akcji w UBS Global Asset Management z ogólną odpowiedzialnością za działalność w zakresie kapitałowych papierów wartościowych. Skupia się na generowaniu alfa i zapewnieniu, że cele inwestycyjne klienta są spełnione. Ponadto John ponosi szczególną odpowiedzialność za filar inwestycyjny CoreValue, nadzorując zarządzanie portfelem i badania na całym świecie. John jest członkiem Komitetu Wykonawczego Globalnego Zarządzania Aktywami UBS. Jest także członkiem komitetu ds. Zarządzania kapitałem, podkomisji ds. Akcji spółek w Ameryce Północnej oraz Komitetu ds. Globalnego ładu korporacyjnego. W wolnym czasie John jest aktywnie zaangażowany w Chicago Area Council BSA, Imerman Angels i Israel Idonije Foundation. Justin Gernot Starszy Account Executive, EMC Justin spędził większość swojej kariery wprowadzając innowacyjne produkty o wysokiej technologii do dostawców opieki zdrowotnej. Po ukończeniu MBA na Northwestern University, pracując dla GE Healthcare, dołączył do Sg2, firmy konsultingowej zajmującej się strategią ochrony zdrowia w pobliżu Chicago. Później dołączył do Intuitive Surgical, gdzie kierował zespołem sprzedaży, który pomógł chirurgom, personelowi OR i kierownictwu szpitali opracować zrobotyzowane programy chirurgiczne do zastosowań urologicznych, ginekologicznych, klatki piersiowej i chirurgii ogólnej. Justin stracił babcię i wuja na raka i angażuje się w misję Imerman Angels. On i jego żona Vesna mieszkają w Chicago i witają ich syna Christiana w 2017 roku. Lawrence Weiner Partner, LanerMuchin Ltd Po ukończeniu Harvard Law School w 1964 roku i pełnieniu funkcji Asystenta Prokuratora, Pan Weiner był głównie zaangażowany w federalne i stanowe zatrudnienie spór. Z powodzeniem bronił zarówno prywatnych, jak i publicznych pracodawców przed roszczeniami związanymi z niepełnosprawnością, wiekiem, rasą, płcią, pierwszą poprawką i dyskryminacją polityczną oraz molestowaniem seksualnym i roszczeniami odwetowymi. Pan Weiner uczestniczył także w ponad 200 odwołaniach przed Sądami Apelacyjnymi w Illinois i Sądem Apelacyjnym Stanów Zjednoczonych w sprawie siódmego obwodu. Ponadto Pan Weiner jest od 1971 r. Arbitrem Amerykańskiego Stowarzyszenia Arbitrażowego (American Labour Arbitration Association) i uczestniczył jako adwokat lub arbiter w ponad 100 arbitrażach. Pan Weiner uczestniczył w postępowaniach przed NLRB, ILRB, IELRB, amerykańskimi i Illinois departamentami pracy, etatami płacowymi, EEOC, IDHR i HRC, seksualnymi i innymi domniemanymi dochodzeniami w sprawie nękania, oszustwami i kradzieżą, dyscypliną pracowniczą i zakończeniem, mediacje, negocjacje zbiorowe, arbitraż skarg i odsetek oraz współpraca z klientami, którzy wolą minimalizować organizację związkową. Pan Weiner jest autorem Arbitration-Practice and Procedure dla czasopisma Illinois State Bar Association Journal Teacher Rights and Responsibilities for School Law oraz współautorem argumentów prawnych dotyczących testowania leków przez pracowników publicznych: kto ma co stać na nogach w Illinois Institute for Kontynuacja edukacji prawniczej Zakończenie zatrudnienia i problemy w miejscu pracy. Pan Weiner pełnił funkcję urzędnika przeprowadzającego spotkanie wyjaśniające w Radzie Kontroli Zanieczyszczeń w stanie Illinois, a także w Komisji Zarządzającej Zdrowiem i Szpitali. Pełnił funkcję przewodniczącego Izby Adwokackiej Stanu Illinois Prawa Edukacji i Rad Sekcji Alternatywnego Rozwiązywania Sporów, a także był wybranym członkiem Zgromadzenia. Obecnie jest członkiem Stałego Komitetu ds. Oceny Sądowej ISBA. Pan Weiner jest członkiem Chicago, Siódmego Obwodu, adwokat stanu Illinois (obecnie wybrany na stanowisko dyrektora) i Chicago Bar (wcześniej wiceprzewodniczący federalnego komitetu ds. Praktyki obywatelskiej), a także członkiem Chicago-Lincoln Inn of Boisko. Brał udział w pamiątkowej rekonstrukcji ustnych argumentów przed Sądem Najwyższym Stanów Zjednoczonych w Brown v. Board of Education upoważnionym przez Zgromadzenie Ogólne stanu Illinois. Jest także certyfikowanym członkiem Wydziału w National Institute of Prrial Advocacy oraz Instruktorem Programu Certyfikacji Prętów Barowych Chicago Bar Association. Ma ocenę zawodową Martindale-Hubbell AV. Mark Graf Chief Financial Officer, wiceprezes firmy Discover Financial Services Matt Matros Founder, Protein Bar Matt Matros, założyciel Protein Bar, stworzył miejsce docelowe dla osób poszukujących szybkich i smacznych opcji menu niezbędnych do prowadzenia zdrowego i aktywnego stylu życia . Rozwinął swoją koncepcję po uprawianiu diety wysokobiałkowej, która spowodowała utratę wagi 60 funtów. Po spędzeniu trzech i pół roku na zarządzaniu marką w Kraft Foods, Matt zdecydował się wyruszyć na własną rękę, wykorzystując swoje osobiste osiągnięcia w dziedzinie zdrowia i doświadczenie w branży spożywczej do tej oryginalnej koncepcji biznesowej. Z doświadczenia wie, że wysokobiałkowy i aktywny tryb życia może dramatycznie wpłynąć na zdrowie i wagę osób, i ma nadzieję pomóc ludziom w osiągnięciu ich celów życiowych dzięki Protein Bar. Przed rozpoczęciem pracy w Kraft Foods, Matt był konsultantem w Bostonie dla sieci klubu sportowego East Coast Town Sports International i był Associate Sports Agent dla Beverly Hills Sports Council, wiodącej agencji sportowej baseballowej. W 2008 r., Pracując w Kraft, Matt zlikwidował całe swoje oszczędności życiowe, aby uruchomić Protein Bar. Matt jest członkiem Associate Board of Common Threads, którego celem jest edukacja dzieci w zakresie różnorodności, odżywiania i dobrego samopoczucia poprzez pozyskiwanie funduszy i rozwój sponsorowania. Matt ma pasję do jedzenia, fitnessu i pomaga młodym początkującym przedsiębiorcom. Matt był pierwszym laureatem nagrody Chicagoland Chamber of Commerces James Tyree Emerging Business Leadership Award w 2017 roku i otrzymał tytuł Crains Chicago Business 40 Under 40 class of 2017. Matt ukończył studia MBA na Uniwersytecie Michigans Ross School of Business w 2005 roku. Stopień licencjata na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Nimesh Jhaveri Divisional Divisional Wiceprezes, Walgreens Nimesh Jhaveri jest dyrektorem wykonawczym w zakresie farmacji i opieki medycznej w firmie Walgreens z siedzibą w Deerfield w stanie Illinois. Jhaveri dołączył do Walgreens jako technik farmacji w 1990 r. Po tym, jak został farmaceutą, zarządzał kilkoma aptekami w New Jersey awansował do kierownika powiatowego apteki w nowojorskich drogeriach. W 2000 r. Został mianowany dyrektorem regionalnym ds. Operacji aptecznych w departamencie wschodnim. W 2003 r. Został mianowany dyrektorem ds. Operacji w dziedzinie farmacji i kierował projektami systemów aptecznych i technologii. Jhaveri został awansowany na stanowisko dyrektora optymalizacji operacji aptecznych w 2006 roku. Awansował w szeregach spółek, zajmując dodatkowe stanowiska w zakresie strategii korporacyjnej, zdrowia i dobrego samopoczucia oraz zasobów ludzkich. Został wymieniony jako jeden z tytułów okładki "Champions of Pharmacy in Drug Topics" 2017. Jhaveri uzyskał licencjat z farmacji na Uniwersytecie Rutgers i ukończył go jako Rutgers Scholar. Otrzymał również MBA w zakresie zachowań organizacyjnych z Lake Forest Graduate School of Management i ukończył jako Hotchkiss Scholar. He serves on the board of trustees for Rutgers University, the Deans Leadership Council for Rutgers University College of Pharmacy. Jhaveri is the holder of four federal patents in pharmacy technology and methodology for inter-store workload balancing and six additional patents pending for pharmacy practice and design. Noel Smith Retired Managing Partner, Third Millennium Noel Smith joined IA in May 2017. Mr. Smith was a founding member and Managing Partner of Third Millennium Trading L. L.C. In Chicago Illinois. He joined TMT at Chicago Board Options Exchange in 1996. TMT is a privately funded proprietary stock, futures and options trading frim. Using proprietary trading models TMT grew from a small trading pit based firm to an industry standout with offices in New York and Chicago. Mr. Smith managed the main firm options, futures and stock portfolio and was in charge of growing the firm from 4 to over 60 employees at the firms height. TMT also functioned as venture capital for other very successful ventures. Mr. Smith graduated with a B. S. In Biochemistry from the University of Illinois Urban-Champaign. At University, Mr. Smith played mens club Ice Hockey, he studied Neuroscience at Beckman Institute and was a volunteer at Carle and Condell hospitals, working in the E. R. and surgical ward. Later, living in Los Angeles he also attended UCLA, completing the post graduate program in Film and Television Production. Mr. Smith is an auto enthusiast and raced competitively in the SCCA formula Mazda series (retired). Mr. Smith is a avid guitar player since 1983. Mr. Smith is also a proud veteran of the U. S. Army. Noel and his wife Erin are enthusiastic snowboarders and enjoy traveling. The Smiths live in Chicagos Old Town with daughter. Raj N. Vora Vice President, Head of Private Funds, Avant Sanjay Tolia Managing Partner, Bengal Capital Sanjay is a co-founder of Bengal Capital Trading LLC. a Chicago-based fund focused on volatility trading in the world of exchange listed options and futures. Prior to Bengal, Sanjay was a trader with Ronin Capital and Peak 6 Investments. Outside of trading Sanjay has a passion for sports and education-based charities. Sanjay graduated with an Economics Degree from the University of Michigan Ann Arbor. Stan Bowman General Manager, Chicago Blackhawks Stan Bowman is in his 13th season with the Blackhawks and his fourth as Vice PresidentGeneral Manager, having been named to the position on Sept. 7, 2017. Bowman was originally named the ninth General Manager in Blackhawks history on July 14, 2009, after serving for eight years in the Blackhawks Hockey Operations department. Bowman led the Blackhawks to their fourth and fifth Stanley Cup Championships in 2017 and 2017, becoming the first GM to win two titles in the salary cap era. In 2017, Bowman became the youngest GM in National Hockey League history to guide an organization to the championship, as the team ended a 49-year title drought. During his time at the helm of the Hockey Operations department Bowman has secured the Blackhawks core talent with long-term contract extensions, rebuilt the clubs prospect depth with multiple acclaimed draft classes and re-signed Head Coach Joel Quenneville to a contract extension. Stan and his father, Senior Advisor of Hockey Operations Scotty Bowman, are part of an elite group, becoming just the 10th father-son GM tandem in the history of the National Hockey League, and just the fourth pair to have each of their names inscribed on the Stanley Cup. Bowman originally joined the Blackhawks in 2000 and served for four seasons as Special Assistant to the General Manager before being promoted to Director of Hockey Operations, a role he served in for two years (2005-07). In his most recent role as Assistant General Manager, Bowman attended to the day-to-day administration of the Blackhawks Hockey Operations Department, including all CBA-related matters, such as contract negotiations, free agency, salary arbitration and player movement and assignment. He also tracked the progress of the Blackhawks prospects by working closely with the staff of the clubs minor league affiliate in Rockford while assisting with player evaluation, prospect development and professional and amateur scouting. Bowman played an integral role in acquiring the talent that brought the Stanley Cup to Chicago in 2017. Following the championship run, Bowman was named to Crains Chicago Business 40 under 40 Class of 2017. The prestigious announcement is given out to 40 business executives under the age of 40 in the city of Chicago each year and recognizes the tremendous accomplishments of the individuals chosen. Bowman graduated from the University of Notre Dame in 1995 with degrees in finance and computer applications. When he arrived at the Blackhawks in 2000, Bowman worked extensively on financial budgets and developed programs to track player movement and player evaluation. He was born in Montreal, where his father was coaching at the time. Bowman and his wife Suzanne have two sons, Will and Camden, and a daughter, Graycen. Stephen Lee Owner, Vatic Labs Vinay Tolia Managing Partner, Bengal Capital Vinay is co-founder and member of Bengal Capital Trading LLC, a derivatives trading firm based in Chicago with a focus listed equity options. Previously worked in NYC at longshort equity hedge fund Midtown Capital and at MampA investment bank Peter J Solomon Company. Vinay is also involved in several local startups as well as seeding new hedge fund managers. Vinay graduated from the University of Michigan with a BSE in Industrial and Operations Engineering and a BA in Economics. Our Core Values These are the operating philosophies and principles that guide our internal conduct as well as our relationship with the outside world. Mission first, people first We focus on profoundly impacting those touched by cancer through delivery of our mission. Create awareness and inspiration The more people that know about our mission and service, the more people we can help and inspire. Fundraising as mission focused While personalized one-on-one cancer support always remains the primary focus, fundraising is essential to ensure we maintain ample resources to carry out our mission. Create community We strive to be inclusive, to build long-term relationships and to treat everyone with empathy and compassion. Build alliances with everyone We are happy to share and help any good cause. We dont compete - we just hug back Stay relaxed, laid back and have funnnnnnnnnn While the work we do is serious, theres a joy and fulfillment in making an impact in peoples lives. Stay innovative and always improve We believe in excellence and must never settle for being good enough. We set and exceed our own high standards in order to best help those touched by cancer. Be humble Cancer is an equalizer. Theres no room for ego in the cancer fight.

No comments:

Post a Comment